|
Отзыв о Ravon R4 2017 года
Автомобиль:
Ravon R4
2017
г.в.,
седан,
автоматическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 7000 км, двигатель - 1.5 бензин
Автор: Георгій (Украина, Васильков) 12.07.2018 Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.7 л/100км, средний: 7.3 л/100км
Комплектація найвища, коробка автомат. Авто вибрав, побачивши рекламу, почитав відгуки, все зважив. Вибором задоволений. Спочатку звикав до розміру авто, зараз звик, незручностей не викликає. В салоні ставив захист двигуна (заводський не годиться), купував килимки в салон та багажник (обов'язково!), сигналізацію. Крім того, купив велике накладне дзеркало заднього виду в салон (штатне мені не дуже подобається розмірами). Авто подобається, дорогу тримає добре, по трасі їду звичайно 120 - 130 км/год, почуваюся комфортно. Коробка автомат працює добре, 6 швидкостей відпрацьовують своє. Є ручне перемикання швидкостей кнопкою на важелі перемикання передач. Дуже зручно на спусках та підйомах. Зручно регулюється кермо по висоті, сидіння водія - по висоті. Місця досить всім - і водієві, і пасажирам. Багажник просто величезний - 545 літрів, можна завантажити, що завгодно. Крім того, складаються задні сидіння. Взагалі, за свою ціну авто себе виправдовує повністю. Плюсы автомобиля: Низька ціна, простір в салоні та багажнику, використовує бензин А - 92, має ланцюг замість ременя ГРМ, огляд для водія добрий, якісно працююча коробка - автомат, добре працює кондиціонер. Минусы автомобиля: Кришка багажника відкривається тільки з ключа при вимкненому запаленні, перемикання коробки передач зроблено не дуже зручно (перемикаєш з натисканням кнопки, іноді проскакуєш потрібне положення), відсутня сітка під решіткою радіатора, невеликий вибір гуми такого розміру. Совет покупателю: Якщо не важлива престижність марки - однозначно можна купувати. Обсуждение отзываDanubecaptain Сетка под решёткой радиатора отсутствует практически у всех. Я на свои автомобили устанавливал дополнительно. И, насколько я знаю, у всех автомобилей с автоматами на рычаге есть либо кнопка (если паз переключения прямой), либо паз сделан ступенчатым, чтобы ненароком не сдвинуть его во время движения. |